2010-11-25 / 20:29:58
day 13 – this week
Hela veckan har inte gått än, det är endast torsdags. Men kan berätta lite. I måndags så var det skola som vanligt. Sedan serbiska som jag somnade på. HAHA. Natalija sov hos mig i måndags också. På tisdagen vart det studiedag, då åkte jag och Natalija till Jordbro. Vi åkte till våra gamla skolor och dagis. I onsdags var jag seg. Somnade lite på bussen. Pluggade som in i helvete (åkte inte alls till trollis och köpte onyttigheter och satt i ett solarium) och hade dans på kvällen. Och idag somnade jag nästan på bussen. Pluggade skitmycket. Sen åkte jag till farmor och farfar. Tittade på en serie från typ 80-talet och somnade även där. Nu är jag hemma. Sammanfattning av veckan: Sov och plugg.

Diana:

HAHAHHAHA DÖR AV GARV. ROLIG VECKA! :D ♥

2010-11-26 / 07:17:41 / http://dianarasool.blogg.se/