2010-12-22 / 22:12:41
Då vet jag att jag är årets person som jag inte vet vad jag ska skriva till, finaste hår, marabou geek, glada/sitter-med-på-svenska-och-matte och finaste ögon :DDD Förlåt att jag inte bloggat på länge. Men igår så började jag skolan typ halv tio eller kvart i tio. Jag, hallerheim och markubic träffades i trollbäcken och kom någon timme sent istället. Vi åkte ändå bara pulka. Sen fick vi dra från 'skolan' två timmar innan. Så vi gick till Sofia och mös. Jasmine oxå. Sen åkte jag och Natalija hem till mig. VI packade in lite julklappar jag köpt till mor och far. Lol hahaha. Sen åkte vi pulka i någon timme skitroligt. Natalija sov över här den kvällen. Idag så vaknade vi runt halv åtta och fixade oss snabbt sen drog vi till skolan, var där en timme. Efter skolan åkte jag, hallerheim och vendela till centrm och tittade runt lite. Sen gick jag hem, hade italienare gäster. Som inte kunde svenska eller engelska. Lol snackade typ spanska med dom och sa sí och no. HAHA. Nu har alla dragit förutom en prick som är kvar. Hörs mina 100000 bloggläsare!

diana:

Kan du nt fixa en header till mig nu när jag är i spanien? :) du vet ju typ hur jag vill ha det! :D

2010-12-22 / 23:03:02 / http://dianarasool.blogg.se/