2010-12-24 / 22:00:27
13 filmer till mig och Jelena av mamma och pappa. Eller de tre högst upp var mest till mig. Monsters INC för jag såg ut som Bu när jag var liten. DaVinci koden och Änglar & Demoner för jag är intresserad av Illuminati.
Ansiktsskrubb (mango/papaya) och hårinpackning (vanilj/fläder) av mamma och pappa.
Kavaj från mamma och pappa, dock för liten så jag måste byta den
Leggins och strumpor från mamma och pappa
3 ringar av syster, blått armband av mammas kompis barn. Paljettpåse och armband + halsband av mammas kompisar.
Choklader av mammas kompisar och pengar av farmor och farfar.
Svampbob hörlurar av mamma och pappa, vet att ni gillar det!
Sista dvd och vcr spelaren av mamma och pappa.
LCD 32" av mamma och pappa
1 års barnkanaler :DDDDD

anonym:

var är svampbobhörlurarna köpta? <3

jättebra blogg btw ! ;D

2010-12-25 / 21:12:53 /